Hlavní stránka
Publicistika
comicsDB
Galerie
Auditorium

 Jan Dřevíkovský
PŘIHLÁŠENÝ: -----
(27.12.2004)











































26545 [20:12:04 26.09.2006]
wow, hustýýý.

Renjam [15:06:53 08.08.2006]
Ty zvládneš všechno jít ve stopách Muchy i dělat comiks, tak jako ilustrovat Scifi. Pozdravuj
za tou vodou takle malovat já nedokážu. Máš to jako Dvořáčková ale mnohem dokonalejší
No řek bych že Ty pak dlouho nic ,nic ,atd. A pak teprve přichází ona. Ale to bude asi tím že je tak mladá a neskušená:-))

matkotapko [12:00:29 21.11.2005]
cao

Y26 [20:16:16 13.11.2005]
Jan Dřevíkovský: Chcel by som sa opýtať: nie je obr. č. 20 (krajinka s vodou a troma vysokými stromami) "reprodukciou" nejakého obrazu? zdá sa mi, že som to už niekde videl...btw chystá sa nejaký update??

matkotapko [14:35:45 07.10.2005]
toto je pecka {supe po technickom prevedeni}aj ked fantasy nieje moje ale toto je supa

housecore [16:45:21 06.10.2005]
vydarené vecičky, najviac sa mi páči č.3 s tými lebkami :) chcem sa opýtať, tá jednotka v 2. riadku odspodu je fotoŠopom doupravovaná koláž ?

berka [10:48:07 05.10.2005]
Ahoj Jane, jsme rodinný tým tří nadšenců do comixu (dva scénaristé a velmi vytížený výtvarník) ze střední Moravy, kteří chtějí světu ukázat, co je to fakt SUPER český comix. Snáníme dalšího kreslíře (spolukreslíře), který by do toho s náma šel, a Tvoje kresby jsou moc dobrý. Kdybys měl zájem, dej nám vědět na e-mail: berka.alterego@seznam.cz. Zaměřujeme se na fantasy a historii. Na dalším (ukázka scénáře apod.) se můžeme domluvit. Zina

pansejra [14:11:57 02.05.2005]
Hele, znáš Warhammer 40,000? Jestli jo, skus z toho něco nakreslit a poslat mi to na maila pansejra@seznam.cz a jestli ho neznáš, tak se můžeš juknout třeba sem: http://uk.games-workshop.com/warhammer40000/ a jestli se ti do tohe nechce, tak se na to vyprdni, ale balo by to zajímavý!

pansejra [14:08:18 02.05.2005]
Chmm, hustý:-)

Moe [11:13:29 16.04.2005]
Ahoj, kreslíš fakt nádherně, tak mě napadlo nechceš se mnou spolupracovat? Já jako scénárista a ty jako kreslíř. Mám dost dobrý nápady, v záloze mám scénáře na superhrdinské comicsy s vlastními postavami, také scénáře odehrávající se v prostředí vydavatelství Marvel, DC a další, pak různé comicsy typu Z pekla či Swamp Thing...stačí si vybrat.
Od každého mám napsané asi tři sešity na zbytku bychom se kdyžtak domluvili. Pokud tedy chceš spolupracovat, napiš na mail Sohaj.D@seznam.cz . Pokudbys spolupracovat chtěl, ale nevyhovují ti žánry mých scénářů, napíšu tvůj styl. Jestli chceš pošlu ti ukázku scénáře.

cibra [:: ..]
....tady se asi musí pěkně pokuřovat jointy.... to je fantazie....:-))

dante2 [:: ..]
pjekný opravdu moc se mi to líbí... až na toho čaroděje (to je asi ranější tvorba, že?)

drevikov [:: ..]
Joo, to uz je davno co jsem delal toho carodeje. Mimochodem je to Notron, mag z komanderu. To byly casy.

vifi [:: ..]
No teda... ty novinky jsou vážně pěkné.

drevikov [:: ..]
Dekuji, jenom me trochu mrzi, ze ve vetsine pripadu se jedna o nevesele motivy. Je totiz daleko slozitejsi nakreslit neco impresivniho, z ceho by ciselo stesti nebo radost. No uvidim co s tim pujde udelat.

mXb [:: ..]
:) Jen tak dal...

Angel [:: ..]
Fakt dobry, jenom... na par obrazcich je papousek... co to znamena? Uzasna je ta sova u znaku. Ten posledni obrazek je Alenka v Kraji divu, co? Co ma byt ta pavouci lady??? Jinak skvele... vsechno... fialovy papousek ale vede :)

drevikov [:: ..]
Sova s znakem Je sam mistr smrti Leonhard Euler, znak za nim je resenim eulerovy fce. Diky Angel, slova tveho oceneni jsou mi velikou poctou :)

Angel [:: ..]
reseni Eulerovi rovnice si budu pamatovat... treba se mi bude nekdy hodit :)

PIK [:: ..]
Myslis Eulerovu fci Phi(n)? Tu o nesoudelnosti? Obrazky skvely (esp. 1-1, 1-8, 3-2, 5-08) , ale reseni E. f. v tom znaku nak nevidim. Jsi schopen vysvetlit?

drevikov [:: ..]
Abych se vyjadril jasneji, kdy mas o to zajem. Jedna se o tzv. Euleruv graf, tedy graf sestaveny z uzlu a cest. Takovyto graf muze byt resen Eulerovym okruhem, nebo Eulerovou cestou. Tj takovou cestou kdy kazda cesta bude projita pouze jednou, lisi se tim, jestli koncovy uzel bude totozny s pocatecnim. Uzly se deli na sude a liche podle poctu navazujicich tras. Pravidla grafu jsou: 1) vzdy existuje sudy pocet lichych uzlu 2)jestli ze nejsou v grafu liche uzly, pak Euleruv okruh zacina na kazdem uzlu 3)jestli ze tam jsou dva liche uzly, pak zde neni Euleruv okruh, ale je zde alespon jedna Eulerova cesta zacinajici na na jednom lichem uzlu a koncici na druhem 4)jsou-li zde ctyri nebo vice lichych uzlu pak zde zadna Eulerova cesta byt nemuze Tedy Nutná a postačující podmínka, aby v grafu existovala Eulerovská cesta je, aby každý uzel grafu měl sudý stupeň NUTNOST: Nechť existuje v grafu uzel s lichým stupněm. Na každé navštívení a návrat (resp. opuštění a návrat) se spotřebují dva uzly. Jeden zbyde, takže se po vypotřebení poslední hrany z uzlu nedostaneme v případě, že v něm nezačíná Eulerova cesta, nebo se nedostaneme do něj, pokud tam začíná. DOSTATEČNOST: Indukcí: Pro libovolný graf s n uzly zvolme graf s n uzly stupně 0. (Každý uzel má stupeň 0) indukci stačí provést pro hrany. 1° a = b ano 2° Nechť v grafu: a ... - o - ... a už je Eulerovská cesta dle indukčního předpokladu. Přidejme k bodu 2 hrany. Pokud vedou obě do jednoho bodu bude Eulerova cesta vypadat takto: c II a ... - b - ... a (a,..,.b,c,b.,..,a) V případě, že vedou do různých bodů, vzniknou dva body s lichým stupněm. Pak k jednomu z nich musíme přidat hranu. Ta může vést do druhého lichého uzlu, čímž vznikne kružnice a graf má podobu: c-d \ / a ... - b - ...a (a,..,.b,c,d,b.,..,a) nebo do jiného bodu, ale ten je dle předpokladu též sudý a dostaneme se do obdobné situace. Jelikož jsme však zvolili ke konstrukci graf s n uzly a konečným (sudým) počtem hran musíme jednou napojit i tento lichý uzel. Eulerova cesta pak je: c...d \ / a ... - b - ...a (a,..,.b,c,...,d,b.,..,a) Za takto nadhernou formulaci Eulerova grafu bych chtel podekovat Svatovi, ktery mi toto vysvetleni poskytnul. Ten symbol za tou sovou splnuje vyse uvedene podminky. Tak to by bylo. Ehm, omlouvam se tem, ktere predchozi vysvetlovani vubec, ale vubec nezajima.

drevikov [:: ..]
Dodatek: omlouvam se, ale text, ktery vysvetluje v ascii obrazku tvary grafu se samozrejme preformatoval, takze ty symboly jsou nelustitelne. Snad to, ale jde pochopit z okolniho textu. V podstate k tomu staci prvni ctyri zakony. Dale: sova z casti symbol zakryva. Dale: omlouvam se za osklive hrubky, psal jsem to v rychlosti.

PIK [:: ..]
Diky.Ale bud si protirecis, nebo michas cestu a okruh. Ta podminka neni nutna a postacujici, ale jen postacujici. Vzdyt v pravidle 3 je protipriklad. Anebo musi cesta existovat z kterehokoliv bodu? Pak je to ale taky jasny. Nebo snad chces okruh a pises cesta? (Posl. veta dukazu NUTNOST) Proc se mame dostavat zpatky na zacatek? Ten symbol na obrazku je supr, splnuje ctyri podminky, ale ne NUTNOU a postacujici podminku. Ma dva lichy uzly. Kazdopadne diky a klidne to uz nechame plavat.

drevikov [:: ..]
Z tve odpovedi jsem poznal, ze tema oc jde, a tak jakekoliv dalsi vysvetlovani z me strany by byla jen hra o spravnou formulaci. Nechame to plavat, ale jsem rad, ze vas zajimaji i tak zaludne detaily z mych kreseb :) BTW, brzy pribude jeden super obrazek. Teste se!

mára [:: ..]
Tak uz to taky okomentuju. Moc se mi to libi, nejvic asi to zviratko na obr.3-2 - dobra prace s barvama. A 3-3 - dobra kombinace vzoru.
Muzu se zeptat, co delas za skolu?

drevikov [:: ..]
jasne, delam architekturu na CVUT

sirluin [:: ..]
tak to je masakr ... to jako že se mi to fakt líbí

drevikov [:: ..]
Oho, mnohokrat dekuji. Brzy doufam pribudou nejake dalsi obrazky s fantasy tematikou. Teste se.

Andraste [:: ..]
My chcem nove obrazky!! Vic! Vic! :o)

Nadyzajn [:: ..]
si elitka:O nebydlis nahodou na strahove?

drevikov [:: ..]
Tak jste se dockali novych obrazku. Doufam, ze se vam budou libit a ze casem jich bude jeste vic a jeste vic a jeste ! :) nadyzajn>Na Strahove nebydlim. Proc se ptas?

Max Nagazh [:: ..]
...neinspiroval te u tech fanatasy obryzku Warhammer: Quest ? Mam na mysli stolni hru, ne pocitacovou...

Nadyzajn [:: ..]
Ptal sem se protoze ja jo :))

drevikov [:: ..]
max> neispiroval. To mam z hlavy. Ostatne na rozdil od WH je na tech obrazcich dost malo lebek, ne? :))))) Jsou to ale obrazky do deskove hry, na jejimz vyvoji se podilim, takze ses netrefil uplne mimo ;)

Max Nagazh [:: ..]
to drevikov> ve WH sice vic lebek je ale ten vobrazek kde ten dwarf drti ty skeletony jako kdyby WH:Qusetu z oka vypadl :o) ...skoro:o) to s tim vyvojem hry vypada zajimave, kdysi sem se podilel s kamosem na vyvoji stolni hry Vřava (pravidla sou dodneska na netu) ale nakonec to zustalo nedokoncenyl...

MERAK [:: ..]
ha zdravim STRYX teda tady honza .) vyborny :))

drevikov [:: ..]
A ... Merak, uz dlouho jsem se sem nedival :o) Ted uz chapu ....

HOR [:: ..]
No prostě machr...

Sten [:: ..]
Moc se mi to líbí a má to nápad

lobodlak [:: ..]
.....e.....eh......gg.........fg...hh.........ttaak...ttoohle mi....vyrrazilloo dech!!!

lobodlak [:: ..]
UUUUUAAAAAHHHH!!!!To je tak užasný!!

drevikov [:: ..]
Teda ... tolik chvaly. Abych z toho nezpychnul. :o)

Raskal [:: ..]
Vážně si dobrej a je ftom taková jako lehkost.Ty určitě vyděláváš miliony každou hodinou a tohle je jen takovej tvůj koníček.Ale v určitých stylizacích máš chyby génie:)

drevikov [:: ..]
Chaa... miliony... no nejaky bych fakt zase potreboval :o))) A chyby ve stylizaci rikas? Asi mas pravdu ... still only human :o) Ale pracuju na tom :o)) Ale diky za pochvalu, moc potesi.

Andraste [:: ..]
Jenda: Tak kdy bude neco novyho? :o)

drevikov [:: ..]
Andy: Uz je to tu.... a budou dalsi a dalsi.... Dva uz jsou dokonce na ceste :o)

Hint [:: ..]
Všechny sou úchvatný, dávám ti 100 bodů.

happy guy [:: ..]
Můžes mi prosím popsat 17 obrazek (je to ten 4 v 6 řadě-ornament). Potreboval bych vedet postup jakyms ho kreslilll,zpusob atd.

drevikov [:: ..]
happy guy> Chm, chm.... jde o docela dlouhodoby a narocny tvurci proces :o) Zpusobu jak to udelat je samozrejme vic. Tedy: *napad a zamysleni na formou zpracovani. *Naprojektovani chramu. *Vyneseni geometrickych proporci ornamentu v Cadu (ja pouzivam Spirit) jde ale pouzit i jakykoliv jiny. znam lidi co by to delali v Ilustratorech ci Corelu. Me nejvic vyhovuje Cadove prostredi *Export vektoru z ornamentu do rastroveho obrazku *Vybarveni ve Photoshopu + dodelani dodatecnych materialovych map. Tedy bump, alpha, reflekce *Vymodelovani, nasviceni a render v 3DS max *dodatecne upravy ve Photoshopu

Raskal [:: ..]
neměl bys chut dát to na pár stránek do comixu,že ne.Prodalo by se to samo.A hlavně celek rozseká víc než pár obrázků,teda děl,ty víš jak to myslim.

[ZOBRAZIT VŠECHNY KOMENTÁŘE]
1997 - 2005 © comX.cz